במערך הכבאות הוחלט לוותר על פרסום על גבי אוטובוסים ולהציב שלטי פרסום עצמיים על רכבי הכיבוי, הכוללים מסרים בנושא זהירות באש ובחשמל; לפי הערכות, הדבר יוביל לחיסכון של מאות אלפי שקלים בשנה; טייסת הכיבוי המקורקעת חלקית תחזור לפעילות מלאה בימים הקרובים
הכבאיות בישראל יצוידו בקרוב בשלטי פרסום שימוקמו בצידיהן, כפי שנעשה בחלק מהאוטובוסים. במערך הכבאות הוחלט לנצל את כלי הרכב הגדולים והבולטים לטובת שילוט שיעסוק במסרי הכבאות, כגון עידוד התקנת גלאי עשן, זהירות באש ועוד.
בחודש הקרוב ייצא לדרך פיילוט באזור המרכז, ובהמשך יצוידו בשלטים גם כבאיות באזורים אחרים.
במערך הכבאות אומרים כי על הכלים לא יוצג פרסום מסחרי, וכי המהלך יחסוך לכבאים מאות אלפי שקלים בשנה עבור פרסום באפיקים דומים, כמו למשל על אוטובוסים. מפקד מערך הכבאות, רב טפסר דד שמחי, אמר שהמהלך נועד לשפר את בטיחות האש בישראל. בכל שנה נספים בממוצע 20 איש בארץ בשריפות, מרביתם ילדים וקשישים.
כלכליסט
Post Views: 385