תמיכה ומימון בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשיפור פריון העבודה בשוק הבניה

worksite-g311354f1b_640
שישה מחקרים יקבלו מימון בתחום טכנולוגיות בנייה: משרד הבינוי והשיכון ומשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה הודיעו היום לראשונה, (חמישי) כי יעניקו תמיכה ומימון בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשיפור פריון העבודה
מפתחים את עתיד טכנולוגיות ענף הבנייה: לראשונה, משרד הבינוי והשיכון ומשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה מעניקים תמיכה למחקרים בתחום טכנולוגיות בנייה חדשניות לשיפור פריון העבודה. היום (חמישי), נבחרו שישה מחקרים באקדמיה ומכוני המחקר, שיקבלו מימון בהיקף של כ-3 מיליון שקל. שר הבינוי והשיכון: "מאמינים כי הטמעה של שיטות חדשניות בענף הבנייה תאפשר התייעלות והתפתחות בענף".



ענף הבניה בישראל מהווה חלק משמעותי וחשוב בפעילות הכלכלית של המשק, הן בהיקף התוצר הענפי ושיעורו בתוצר הכללי של המשק, כאשר הבנייה למגורים מהווה מרכיב משמעותי ביותר, לרבות התשתיות התומכות. צרכי הדיור לעשורים הקרובים ילכו ויגדלו בשילוב עם מגמת גידול אוכלוסין והצטופפות במרכזי הערים. לאור זאת, ישנה חשיבות גבוהה לשיפור פריון העבודה של ענף הבנייה באמצעות יישום והטעמה של טכנולוגיות אשר מייעלות ומשפרות את איכות ותהליכי הביצוע.

תמיכה במחקרי חדשנות בענף הבנייה הינו אמצעי משמעותי במתן מענה לצרכי הדיור העכשוויים והעתידיים, התמיכה תאפשר להתניע את פיתוחן של טכנולוגיות חדשניות בסקטור הבנייה, לקדם יישום והטמעה של כלים ואמצעים מתקדמים לשיפור הענף ולתרום ליכולתה התחרותית של מדינת ישראל ולמקם אותה בחזית הידע והמחקר העולמי בתחום זה.

המחקרים זכו במטרה לקדם את התחומים הבאים: טכנולוגיות חדשניות, תכן וייצור מבנים מודפסים בתלת מימד, דיגיטציה ותיאום דיגיטלי בענף הבנייה, אדריכלות חדשנית ברת קיימא, חומרים חדשים לבנייה ויישום חכם של חיישנים בתהליכי הבנייה.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "משרדנו שם לו למטרה להתמודד עם משבר הדיור באמצעות כלים רבים ומגוונים. אחד הכלים המרכזיים למימוש המטרה הוא קידום חדשנות בענף הבנייה. אנו מאמינים כי הטמעה של שיטות חדשניות בענף הבנייה תאפשר התייעלות והתפתחות בענף. אני מאחל בהצלחה באופן אישי לכל העוסקים במחקרים בתחום, סומכים עליכם".

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: "משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה בראשותי, רואה חשיבות רבה בהשקעה בטכנולוגיות בנייה שיסייעו להורדת מחירי הדיור והפחתת התלות בפועלים זרים בענף הבנייה בישראל. המיזם הזה הוא ראשון מסוגו והצלחתו חשובה מאוד בעת הזאת".

כתבות נוספות בתחום

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל סייפטי נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים וידיעות מהארץ ומהעולם בפורטל המון אינפורמציה בתחום הבטיחות בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *